Du är allt på O

Tjo och go' kväll

Sitter och är taggad inför fotbollen som kommer sändas alldeles strax på tv. Det är Real madrid och Lyon. Hah, hoppas på att real vinner, utan tvekan ;)

Ikväll så körde jag mamma och pappa till Södertälje där vi hälsade på syster och Jimmy, Sabine var också där, mysigt så jag satt och pratade med henne ett tag. Imorgon så ska jag upp till stan med Martin tror jag och vi ska typ till IO och sen ska  jag till panduro, får se vad som händer efter de. Kanske drar hem, jag är så less på allt.


Glöm inte att jag skriver det här med tårar på kinden men har ändå ett litet leende kvar på läpparna, för tro mig, nu vet jag var du står. Kan helt ärligt säga att du är inte värd ett skit längre, att jag ens skriver de här raderna, du är inte värd dom. Jag har gjort många misstag i mitt liv, det vet både du och jag om, men det största misstaget var att bli din vän igen. För lilla gumman.. du är fan bara skit, oärlig, oäkta.


Kommentarer
Postat av: Amme

SV: varse sötis!



jodå :) gud vad länge sen man skrev, minns inte ens vad vi pratade om xD <3

2011-02-23 @ 18:25:54
URL: http://ammepamme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0