du är så vacker

Som ni ser så har jag fixat min blogg nu lite granna, tänkte fixa mer sen, men mina ögon orkar knappt vara öppna så jag avslutade det just.. ja, har precis badat och sådär och tänkte slå på en film snart, vet inte riktigt vilken det blir men lutar väl åt någon jag redan har sätt ett antal ggr, green street eller så. Mys mys.

Juste kan säga att i helgen blir det massor med firande för mig och älskling! :D love it. Hoppas bara att jag hittar någon bra present till baby, ska åka och kolla imorgon innan jag ska på synundersökning tänkte jag. Galet nice :D bara för att upplysa er om dessa viktiga datum i mitt liv så tänkte jag skriva upp dom :D

12/2-10- jag och älskling träffades första gången.
17/4-10 - vi två blev ett.
15/5-10 - vi förlovade oss på ett underbart ställe i stockholm.

och sen sist men inte minst så är det alla<3dag också som vi ska fira! våran första kärleksdag tillsammans, så jävla underbart mysigt. Tadaa,! :) <3


Denna pudding har jag snart varit tillsammans med i ett år! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0