En CP-mongolid gästbloggar #5

Den 12 februari 2010, ett magiskt datum. Vi hade pratat en hel del på sms och MSN, men nu skulle vi träffas för en fika. Jag skulle möta dig i Sundbyberg för du praoade där, stod och väntade. Torr i munnen, fjärilar i magen och helt galet nervös, missuppfatta vad vi skulle träffas också men tillslut så sågs vi och åkte upp mot t-centralen. Där gick vi av och efter att ha gått runt och letat efter ett fik så satte vi oss på Espresso House. Efter ett tag så släppte nervositeten för båda och man märkte att vi verkligen fick kontakt, det var ett magiskt ögonblick. Vi skrattade tillsammans, och sen bestämmde vi oss för att gå en promenad, vilket slutade med att jag fick en kyss ifrån dig, våran första kyss.

Jag är så glad att jag åkte och mötte dig den dagen, för det har lett till det vi har idag, det var början på det vi delar idag. Imorgon har det gått ett år, och varje dag sen den dagen har jag varit säker på en sak, jag vill dela livet tillsammnans med dig, vi har en framtid gumman och även om vi har det svårt ibland så vet jag att vi klarar vad som helst, våran kärlek är större än våra bråk. Jag älskar dig för mycket för att någonsin vara utan dig, jag behöver dig gumman!



Dina läppar var mjukare än silke, när våra läppar möttes spred sig en lycka i min kropp som inte går att förklara och ditt leende efter kyssen är det vackraste jag sett någonsin.

12 februari 2010 <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0