Fructis

Kom hem för ett tag sedan då jag var med älskling och vi fikade på Tidermans som jag skrev innan, riktigt mtsigt. Vi drog senare vidare till H&M för att jag skulle skaffa mig en borste vilket jag också hittade, galet bra. Sen så typ ja, kollade vi runt lite i affärer och bara chillade med livet. Följde med honom till Tullinge också där bytte jag tåget hem för att då slapp jag vänta så länge på bussen, hah fett bra ju! :)

Lite senare så ska jag fixa lite grejer på bloggen men först ska jag städa och sådära :) eller rättaresagt plocka undan lite eftersom allt känns som att det är framme nu. :-/  men det kommer gå snabbt! :)

Mja, det var allt för mig just nu, vi hörs.

Kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0