Hjälten i Rönninge, för en dag.


Jag pratar ofta med en av mina närmsta vänner, men sista tiden har det varit lite sisådär med det, men kommer aldrig glömma dessa ord. Alltid, är ett förjäääkla starkt ord. Men jag tror på det när de kommer från vissa.


Har pluggat en del nu och känner mig ganska så hungrig, så väntar egentligen bara på att mamma och pappa ska komma hem så att vi kan börja med maten och sedan äta, mums. Pratar med älskling nu också, vilket är mysigt. Vi ska typ träffas på onsdag för att prata om vissa saker. Nämner inget i bloggen ännu eller om jag ens kommer att göra det. Hah.

Justja, idag var jag en jättesnäll chey som hjälpte en gammal dam med hennes kassar och för de fick jag en peng, men jag sa nej, jag behöver inte pengar bara för lite hjälp av en människa som knappt har någon kraft att ta sig ut, möta världen som den är, en människa som nästan bara ligger i sängen för att invänta sina dagar, och ytterst få dagar går hon ut för att handla..


Ja, tänkte inte skriva så mycket mer just nu, men återkommer nog lite senare skulle jag tro. Ikväll blir det iaf att bada och läsa en bra bok, jag vill komma igång nu igen med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0