Love u

Vad heter ni?
Malin och Martin

Hur träffades ni?
I skolan skulle jag tro det var.

Hur länge har ni varit tillsammans?
10 månader idag! <3

Bor ni ihop?
Nej inte än.

Har ni barn?
Nae, men det kommer!

Har båda körkort?
Nej, men det är på gång.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja, minns den som igår.

Vem sa "jag älskar dig" först?
Det minns jag däremot inte :$

Vem är äldst?
JAG! en hel månad.

Vilka stjärntecken är ni?
Lejon och Jungfru.

Vem är längst?
Han.

Vem sjunger bäst?
Han, utan tvekan!

Håller ni varandra i handen på stan?
Ja, nästan hela tiden.

Vad har ni gemensamt?
Vi är lika coooooola!

Kände ni varandra innan ni blev tsm?
Njae, alltså jag visste vem puddingen var. Inget mer me det. Typ.


Blev du kär vid första ögonkastet?
Njae, alltså det var när vi träffades ensama jag föll pladask.


Har ni nån speciell låt?
Hur många som helst, men en låt är din blick med fonky.

Har ni stora framtidsplaner?
Haha, massor. Men det nämner jag inte här. ;)

Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja..


Har ni varit utomlands tillsammans?
Nope, men snart bokas det en resa.

Vilket är ert bästa minne?
Alla minnen är unika. Går inte att välja ut något.

Vem lagar bäst mat?
Han skulle jag tro.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
När vi ses så brukar vi kolla på film och bara umgås.


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
Yes det gör vi.


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
En bit..


Blir du lätt svartsjuk?
Om jag blir. Fast jag vet att jag inte borde bli det, fast jag är en tjej som kan bli väldigt svartsjuk av mig.

Brukar ni bråka?
Ja, det gör vi. Fast då kommer vi bara varandra närmare varandra.. så det kanske är bra på sitt sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0