Power

God morgon,

Ska snart alldeles strax börja städa lite eftersom jag lovade mamsen att göra det så ja, gick upp tidigare än vad det var planerat o ska snart sätta igång då. Lite senare så kommer min bany hiit och vi får se vad vi hittar på. Kanske bara myser och ser film, hah skulle inte sitta fel någonstans just nu känner jag! MEN först städning.

Har fått en kommentar av en anonym person, har ingen aning om vem det kan vara eller så, men jag kan iaf tacka för kommentaren och hoppas att det blir bättre för dig.

Imorgon är jag och älskling bjudna på middag till Peter och Emma, ska bli mysigt. :-)

Nae, nu måste jag sätta igång med städningen, hinner nog med ett inlägg innan älsklingen min kommer också, annars så blir det lite senare än vad jag har planerat! :)

Justjaa,

Adam Ray - Lill lady

En otroligt fin låt, Annicka rekomendera den till mig och jag sprider bara vidare. Älskar den. Lyssna! :)

Denna bild bjuder jag faktiskt på, hah det var när jag gick på IT gymnasiet och vi hade grupparbete.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Åh så skoj att du gillar låten!

Han har gjort andra fina också, hela det albumet är faktiskt bra. "Förlåt att jag aldrig sagt förlåt", "Dum av dig" är bra och "Gubben i Lådan" har du säkert hört. :)

Ha det bra,

Annicka

2011-02-19 @ 00:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0