Stay and bleed

Igår hade vi varit förlovad i 9 månader, myyys! :) <3



Har nyss ätit lite lunch med pappa och sak snart packa ihop mina grejer och dra mig ner till skolan och ha religion. Ye, kommer bli nice. Hah hoppas jag. Är as trött så ja, det får bli bra helt enkelt. Annars idag så blir det att rensa datorn + mitt rum, för jag och pappsen kanske ska fixa om det lite senare, hah hoppas på det! :D

Jag längtar så galet mycket tills jag får mitt rum fixat, men först så väntas det massor med städning och lite sånt där, det är de jag måste ta tag i. Jag ska nog också plugga lite granna idag men jag får se om jag pallar de, eller nej jag måste. En kategori varje dag åtminstånde.

Nej ni, vi hörs sen när jag kommer hem! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0