Tiden går så fort


Om det är något jag saknar så är det de här. Jag ska tillbaka, senast nästa år. Så är det bara.

Nu har jag städat och det kändes riktigt skönt, eller har bara rummet kvar men det kan jag ta när älsklingen kommer senare då han måste fixa min dator lite granna. Har även hunnit att söka två jobb också, hoppas bara på att jag kan kirra något av dem. Ska fortsätta leta jobb senare och även skriva ut mitt cv då jag kan gå runt o ge i butik också. Nicenice,

Nä ni, nu måste jag faktiskt klä på mig och fixa mig inför babys anländande, kanske hinner städa lite också eftersom han inte kommer förens 12 ungefär. Vi får se.

Jaja, vi hörs senare

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0