Vi hörs när det skrivs

Inte bra, inte bra.. men jag har haft annat för mig.. weei :)

iaf, i fredags var jag med älsklingen, han kom hit och då började vi se på en film, minns inte vilken det var men iaf, vi kollade lite och sedan myste vi tills syster plus hennes fästman kom hit. Så ja, fredagen var bara lugnt. På lördagen däremot så var jag och martin bjudna på middag hos emma och peter, vi hade väldigt trevligt och det slutade med att vi sov över där mysmys. :)

Var på IO idag med älskling, hah så jääädrans kul vi hade, en stund dåra, jag började må illa osv, men annars så var det inga problem o så, efter de så drog vi till trafikskolan i tälje och kollade ut en tatuering som vi vill och ska göra som småningom, bara vi har pengar. Så ja,det kommer nog inom kort! :)

Men ja, det var allt, orkar inte skriva mer. Vi hörs när det skrivs.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0