14 januari 2011

Hallu :)

Älskling och jag har nyss ätit lite och nu ska vi bara ta
det lugnt tror jag, han fixade mitt hår nyss, var värsta
tovan där, och det gjorde så jävla ont att få ut den, men
nu är det okej igen och mitt hår kan inte kännas mer slitet
än vad det är nu. Hah, nåja, såg klart filmen och antar att
vi ska börja se den filmen älsklingen ville se lite senare,
hah hoppas den är bra. Annars så vet jag inte så mycket
vad jag ska skriva, ska nog göra om min header, vet inte.
Men den där är gammal och jag har haft den väldigt mycket
på de andra bloggarna jag har haft.

Nej, nu ska jag vara lite social med min boyfriend, och
liva upp stämningen lite, börjar bli lite smått trött av att
bara sitta still, även fast jag sitter som en prinsessa nu,
hah, men vi hörs senare.


Peace and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0