20 januari 2011

Hej,

Jag kom hem för ett tag sedan då jag och älskling
var och gymmade, vi gymmade kanske i 45 minuter
och det kändes bra. Efter det så badade vi bubbelpool
grej, vi var ensama i ett helt mörkt rum, så jävla mysigt
och skönt, hah. Det ska vi göra om hoppas jag. Efter att vi
hade tränat och sådär så åt vi lunch och jag spanade in
MQs rea men hittade ingenting, eller så var jag för trött
för att leta efter något jag ville ha. Kollade också in på H&M
men hittade ingenting där heller, synd värre.

Började städa och lite grejs när jag kom hem, ringde också
ett samtal som jag typ hatar att göra då jag måste ringa
okända människor, men gick ganska bra ändå, så nu hoppas
jag bara att allt går som de ska, annars blir jag suris som fan.

Skriver nog lite senare ikväll också, vi hörs.

Peace and love


Kommentarer
Postat av: ims

Vad mysigt!;)

2011-01-20 @ 17:32:18
URL: http://iims.se
Postat av: Malin

svar till iims;



Ja det var riktigt mysigt ! :) och ska göras om.

2011-01-20 @ 18:05:22
URL: http://tjockskalle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0