2lax11

Tjo bloggeeeeeeen,

Är hemma hos älskling nu och ska sova här. Åker dock hem imorgon för att fixa lite grejer och sedan på tisdag kommer han hem till mig och sen så åker han och jag iväg. Komemr bli dunder. Idag så har vi dock inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt osv, så det var skönt. Juuste, bara för att, igår när jag och älskling skulle hem til mig då krockade bussen i järna, skoojs, eller inte. Men tåget gick inte så långt därefter så vi tog det istället. Ingen blev skadad eller något så det var ju också bra.

Har inte skrivit något om nyår men det var bra. spenderades med älsklings familj och deras vänner. Riktigt kul, kunde dock kasnke gått och lagt oss lite tidigare, vi gick o la oss runt 5 halv 5, och var riktigt döda dagen efter men det kändes bra i alla fall.

Mja, ska ta och vara lite sovial med min pojke nu, eller iaf lite. Så vi hörs nog imorgon.

Peace and Love



NYÅRS KYSSEN BITCHES! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0