9 månader och 9 dagar, i love you

Hej hej,

Hann inte skriva någon innan jag var tvungen att dra, sorry, men var tvungen att hinna att prata med min studievägledare innan hon drog på lunch. Så henne har jag pratat med det gick bra, woho. Så jag hoppas det fortsätter med detta flyt också. Kankse nämnde det förut men jag ska ut och äta med pappa idag lite senare, ska bli gott.

Imorgon blir det att gymma med älsklingen min, ska bli riktigt härligt, längtar faktiskt tills vi ska göra det. Så underbart mysigt och sen får jag ju träna också. Vet inte riktigt vad jag ska träna imorgon, men antar att det blir spinningcykeln och sedan springa, något med vikter ska också testas för oss. Ska bli kul.

Kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0