Bokstavsbarn

Go kväll,

Slänger in ett inlägg nu innan jag ska packa lite till vad jag ska ha med mig till älsklingen, hm.. jag har fixat mitt öra och så eftersom jag har haft det lite problem med det, har inte hört så bra så har typ blivit att jag har sagt "va" i varenda mening och skrikit när jag har pratat för att jag inte hör själv vad jag säger, haha riktigt skojs ibland. Mohah, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, har inte så mycket på hjärtat just nu.

Mja, vi avrundar väl häraa då, så hörs vi imorgon när jag kommer till älskling någon gång, orkar inte uppdatera imorgonbitti så ni får vänta.

God natt och sov gott!

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej och tack ska du ha :) Jag har gjort den själv! Alltid kul då man får kommentarer! Tack! Kram

2011-01-20 @ 22:05:25
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0