En ängels tålamod

Hej bloggeeeeeeeeeeen,

Idag är jag ledig och jag typ älskar det, hah, nej men det är skönt.
Ska städa mitt rum osv senare men först så ska jag fösöka att få
ur mitt skit grej som jag hra i örat, har så jefla ont. :(

Sitter och pratar med min snygging nu och han är så duktig som
går till skolan, hah, min duttia pojke. Wihoo, :)
I helgen ska vi leka igen och vi ska göra banana split tillsammans,
hoppas jag, vi gjorde ju aldrig det förut, som vi skulle, men nu så
jävlar ska det bli av. haha :D

Nej ni, nu ska jag försöka att fixa mitt öra sedan ska jag städa lite
och prata med min finaste prins som jag saknar så jätte mycket :/

Peace ouuuuut bitches! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0