En CP-mongolid gästbloggar #4



Varje dag i snart ett år, har du lyckats lysa upp mitt liv och hjälpt mig på rätt spår, du är utan tvekan det absolut bästa som har hänt mig och jag kan aldrig vara tillräcklig tacksam för att du är min. Det är en dröm som slagit in, att få vara med dig och dela mitt liv tillsammans med dig, sen slog den in och kan säga nu att jag aldrig ens vågat drömma om ett så underbart förhållande som vi har nu, visste inte att man kunde dela något så mäktigt, älska någon så sjukt mycket, som jag älskar dig! Du är så vacker, så snäll, så underbar personlighet.. Allt är verkligen precis som det ska, vi kanske inte är dom bästa gumman, men för mig, är du perfekt. <3

/ Martin, Stolt pojkvän & fästman

Sen tänkte jag bara berätta att jag hoppas dagarna går jättefort nu fram till på torsdag, då jag och min älskling ska träna och mysa massor tillsammans på badhuset, längtar massor och såklart till helgen, varje helg tillsammans med henne är som i himmelriket, hoppas den här blir lika underbar som den förra :)



Jag kommer fortfarande ihåg den där dagen //
Jag stod och väntade i Sundbyberg med fjärliar i magen //
Väntade på dig för en fika - förvänta mig inte det här //
Har aldrig ens känt såhär - Ett år och fortfarande nykär //
Minns när vi satt utanför skolan på våran bänk och solen den värmde //
Vi kysstes och det är svårt att beskriva den lycka jag kände //
Samma lycka som jag kände den där lördagen i april //
Efter jag ställt frågan kändes det som att tiden stod still //
Enda tills du svarade och jag förstod att vi två hade en framtid //
Redan då visste jag att jag ville vara din för alltid //



Kommentarer
Postat av: HANNA

varsegod :)<3

2011-01-25 @ 14:39:23
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0