Estadio santa bernabeu

Det blev ingenting av det jag skrev innan,
istället så tog jag mig telefonen och satte mig
med en kopp kaffe och tittade på top model 10,
haha man måste ju passa på när man är själv
och så, fast älsklingen min har tittat på det med
mig en gång, vet inte ritkigt vad han tyckte om
det men jag är glad iaf att han gjorde det.

Tääänkte dra igång med städningen alldeles jätte
snart om jag orkar! :D

JUUUSTE, bara för att, igår köpte jag och älskling en
cola när vi väntade på tåget i Järna, och idag så ser jag
att den har ett utgångsdatum på våran ett årsdag, :D haha
då vart jag fett glad, ska fan fota det och sedan lägga upp
på bloggen, ;) sen så ska jag också typ spara flaskan en
liten stund i alla fall. Tills jag har fått en bra bild iaf, :)



Kan verkligen inte förstå lyckan jag hade när jag satt där
och väntade på planet till Madrid, lyckan som bubblade inom
mig när jag visste att jag skulle få sätta mina fötter på
Estadio Santa bernabeu. Jag längtar tillbaka mer än någonsin,
den dagen jag sätter min fot just i det landet igen, det är då jag
kommer känna en sån lycka jag inte kan beskriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0