Gubben i lådan



God morgon,

blev ett inlägg i alla fall, men jag trodde att jag skulle ta bussen mycket tidigare men jag gjorde inte det så då kommer jag till baby vid halv 10 istället för 9, men det blir lika bra det, hoppas bara att det är en bra buss så jag slipper att gå en jävla massa, men iaf, åker till älskling idag och får se hur min uppdatering blir där, kommer nog uppdatera så mycket jag kan och självklart om det har hänt något skojsigt.

Men ja, nu måste jag bädda sängen och typ fixa lite innan jag piper till bussen.

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Man längtar bara till sommaren när man ser på din bild

2011-01-21 @ 08:14:25
URL: http://cecillliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0