Jag börjar bli speedad kroppen pumpar adrenalin.

Hej,

Det har blivit en väldig kass uppdatering nu på sista tiden jag vet, men det är dels för att jag har varit med min pojkvän och sen så att jag inte har haft någon lust till det. Men iaf, i lördags var vi bara hemma och tog det lugnt, såg lite på tv och bara hade det mys, söndagen så var vi uppe med tuppen och drog oss iväg till gymmet, yeah! Vo tränade kanske 1 timme och 50 minuter, och jag lovar er, det känns verkligen i kroppen idag. Men det är skönt.

Idag så var jag inte i skolan nej, jag var hos tandläkaren och fick as ont i munnen, dom kan ju aldrig ta det försiktigt i min mun. Damp, haha men det gick bra. Sedan efter dte så drog jag och älskling till Huddinge och käkade lunch, det va gott.. drog till kicks en snabbis och kollade lite också. Härligt värre. :)

Kärlek o respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0