Keaktivetet

Tänkte slänga in en liten snabb update medans jag väntar på att kameran ska laddas klart, och jag ska då börja fixa min header, förnya mig som sagt. Hah, får se hur den blir inte riktigt säkert ännu, kanske ska få hjälp av men chompis med det också lite senare men inte idag och kanske inte heller inom detta århundrande haha vi får se. :)

Var i skolan idag höh, religion stod det på schemat och idag var det helt okej, vi skulle diskutera och lite sånt där shit, det gick rätt bra för mig. Vi fick själva välja i klassen också vad vi ville göra för att få lektionen bättre, like it. Så nu slipper jag bok och filmanalys och lite sånt där ni vet. Yeaah. :)

Skriver senare, nu ska jag vara kreaktiv.

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0