När jag klantar mig, när jag sviker dig, när jag sabbar och förstör

Hejsan

Har ändrat lite granna på min blogg men är inte riktigt klar, orkar inte göra mer nu
för den delen heller. Idag träffade jag älsklingen en jätte kortis eftersom han kom upp till
farmor där jag befann mig, vill inte vara ensam när jag är sjuk så då gick jag dit.
Jag mår fortfarande inte bra, febern är borta men det är något annat som inte är sig bra. Så det känns
lite jobbigt.

Älsklingen min ska ringa ikväll så då får jag prata med honom, satan vad jag längtar.
Det borde vara dödstraff på att vara borta från sin älskade mer än någon timme hah, :(
aja, han ska ringa och jag är glad för det. Kanske drar iväg till min morfar också som ligger inne,
men det är bara om mamma ska dit så jag får se. :)

I helgen är det jag och älskling som ska vara, bara han och jag.
Vi kommer ha det hur mysigt som helst och jag längtar dunder mycket. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0