Sanningen tystnar



Somnade ganska sent igår så jag är helt fucking död just nu, behöver sova mer, mer timmar sömn tack. Men ja, jag pratade med älskling och så det var väldigt mysigt och på något sett ökade mitt självförtroende ändå när vi pratade om vissa saker, love it. Måste alldeles strax börja göra mig klar osv för att hinna till skolan, börjar om lite mer en än timme och då ska jag äga sönder fukking religion, haha yeah right. Men så äre.

Slutar halv tolv då funderar jag på att åka till hm och köpa lite grejer om inte älskling gör det åt mig, men tror inte han gör det idag eftersom han inte skulle till skolan, så jag gör det själv. Buhu, men iaf, det är bara om jag orkar. Nej ni, nu måste jag verkligen göra mig klar så jag inte kommer försent och hon lackar bäver på mig,

tudeluuueeee!

Peace and love

Kommentarer
Postat av: HANNA

Kul att du är med på veckans blogg! <3

2011-01-24 @ 07:42:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0