Superman

Nu, eller snart ska jag börja städa mitt rum, yes ni läste rätt. Jag är en riktig liten stökmaja om man säger så. But i like it. Ja, som ni såg så gästbloggade min fina fästman och jag blev helt rörd efter att jag hade läst det där, hah. Så fint! Det blev att jag åkte till syster idag och det var riktigt mysigt, vi satt och pratade en massa och bara hade allmänt skojs. Träffade också Jimmy då, gav honom 2 av mina spel och sen så fick jag låna ett av honom. Så bääst så nu jävlar ska jag skjuta och allt vare är. :D love it.

Slänger kanske in massa bilder för och efter på min städning så som de flesta gör haha, bara för att följa trenden! :D

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0