This is the last time

Hej allesammans,

Sitter ensam i Rönninge nu och bara tar det lugnt lite. Har packat och grejs så jag ska bara egentligen lägga ner lite andra saker i väskan sen är jag redo för min och älsklings resa tillsammans. Mja, idag har jag inte gjort så mycket, vaknade upp hos älskling och sedan blev det bara att åka iväg till Södertälje för att käka lite lunch och så, sen åkte jag hem till mig och sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Hm, har börjat läsa en ny bok nu också som heter Elsas mode, helt okej. Bara lite seeg i början men kommer väl in i den sen och kommer kasnke inte kunna släppa den, hah. Har köpt en neccesär också, hello kitty, haha dog nästan för den förjääääkla söt alltså. Thihi, :-) fick med mig hem grafitti nails grejs också igår. Riktigt härligt, fast blev besviken, blev inte som jag hade tänkt mig, men ja, det fick bli så.

Har inget mer att skriva så jag hör väl av mig senare eller något, ska ändra min blogg också någon gång men det blir nog efter jag har kommit hem från våran resa. Hinner och orkar inte innan.

Catch you later /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0