Tills den sista rosen vissnar

Go kväll,

Hah, försökte att svara på kommentarer men vet inte riktigt
ifall de gick att svara på de, så jag får se, annars så svarar
jag på dom lite senare, imorgon.

Men iaf, jag har duschat och rakat mina ben, riktigt skönt, så
då kan jag också simma med min älskade imorgon utan att
skämmas haha ;-) ska bli riktigt skönt att träna imorgon men
vet inte riktigt ifall jag kommer känna så på fredagen hah, vi
får la se.

Mja, eftersom jag har fått mer läsare och så, så undrar jag nu
vad ni vill läsa om i min blogg? :) Bara slänga in en kommentar
eller flera så jag vet så ska jag nog bättra mig, hah! :)

Detta blev mitt sista inlägg för ikväll, skriver nog imorgon bitti ifall
jag orkar mig upp och lite sånt där, vi hörs!

Peace and Love


Jag längtar tillbaka till sommaren! fast bara till sommaren 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0