Träningsvärk imorgon? jaa





Kom hem för ett tag sedan då jag har varit och gymmat och sedan varit i Södertälje med min fästman, hittade en del grejer och fick det dessutom på REA, hur underbart är inte det, så fick mig ett par jeansleggings som kostade 299 kr innan men jag fick det för 70 kr, sen också en fin tröja till som kostade 99 kr.

Gymmet idag gick väldigt bra, jag cyklade i 33 minuter och kom då 20 km + lite till som jag inte minns. Och nej, jag tävlar inte mot någon, jag tävlar mot mig själv, så nästa gång ska jag göra det här mycket bättre, ska över 20 på mindre än 33, hah hoppas det funkar bra. Iaf, efter att vi gymmade så gick vi till bubbelpoolen vilket var riktigt skönt, bara att koppla av efter att ha ansträngt sig. :)

Nu ska jag försöka att komma igång med en storstädning i mitt rum, allt damm ska bort. Allt. Och sen om jag hinner så kanske jag ska rensa lite och så i helgen eller nästa vecka då jag är hemma. Galet. :)

Jag skriver kanske mer senare, vi hörs!

Kärlek och respekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0