update 1

God morgon,

Ska bara skriva lite snabbt nu eftersom att jag måste göra mig klar och kila iväg till skolan. Den här veckan är mitt schema inte det roligaste men nästa vecka så börjar mitt älskvärda schema riktigt bra. Woho säger jag bara, tackar ITG för att jag har läst så många kurser i ettan så jag slipper dom nu eller något liknande. Men men, de dagarna jag inte har bloggat har jag varit emd min älskling på min morfars landställe, riktigt mysigt. Fast blev sjuk men det gick över och kom tillbaka. Sedan så har jag inte gjort så himla mycket mer under lovet än att vara med min kille.

Ska fixa en ny design nu också någon gång, jag vill ha en ljusare och så eftersom den här känns så dyster. Hah, men nu måste jag fixa mig ska gå om en halvtimme.

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0