You know you're gonna be there someday



Tittar runt lite på internet och sådära bara för att jag inte har så mycket annat för mig. Pratade just med älskling men han skulle fixa lite så mja, slutade att göra det för en stund sedan. Funderar på att ta en dusch och försöka att få ut min ilska. Är frustrerad. Liksom, hur dum kan man va? lägga in en lektion på morgonen i en timme och sen har några idrott i 80 minuter OCH sen börjar samma lektion igen som vi har på morgonen. Skojsigt värre. Men det är så de kommer att se ut nu framöver och jag är hel arg. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att få bort min ilska.

Mja, har inte så mycket mer att skriva, vi hörs nog senare ifall jag orkar skriva och ifall mitt humör är mycket bättre. Känner mig fan inte bra någonstans och detta inlägg var inte nödvändigt någonstans.

Jag längtar till sommaren, våren då jag kan använda mina älskade tygskor, gå utan jacka och bara leva livet som aldrig förr, få minnen från då. I love it! ;)

Peace out

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo, jag fick din i går ;)

Haha, som tur var har vi inte det just nu xD

2011-01-20 @ 19:58:36
URL: http://fridisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0