We belong togehter

1. Hur gammal är han - 18 år.
2. Vad kallar du honom - Älskling, tuss.
3. Vad har han för ögon färg - Blå.
4. Hur länge har ni känt varandra - Februari 2010.
5. Hur länge har ni varit tillsammans - 8 månader, snart 9.
6. Hur träffades ni - Skolan skulle jag tro.
7. Dricker han alkohol - Ja det gör han.
8. Röker han - Nej, han har slutat.
9. Har du vart hemma hos honom - Ja.
10. Vad gör ni när ni är hos dig - Datorn, tv, mysa, spelar osv
11. Är han snygg - Världens snyggaste!
12. Är han en jävel på att kyssas? - Den bästa!
13. När pratade du med honom sist - Pratar med honom nu.
14. Har han ätstörningar - HAHA, nej inte direkt.
15. Har han sexig kropp - Såklart!!
16. Vad lyssnar han på för musik - Samma som mig typ.
17. Vad är han bra på - Vara minmin och bara min prins.
18. Vad gillar han för filmer - Action och komedier.
19. Vad tycker han bäst om hos dig - Allt :D
20. Brukar han ge dig komlimanger - Jaa!
21. Har du gråtit i hans famn - Ja, han är den bästa som tröstar så.
22. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Ja, så MYS!
23. Charmig, blyg eller otrevlig - Charmig ofc.
24. Har han träffat din mamma eller pappa - Båda två, ja.
25. Gillar dom honom - Jaaa :)
26. Vad gillar han för mat - Det mesta.
27. Tar han hand om dig - Lever som en prinsessa i hans närvaro.
28. Pratar ni om allt - Min fästman, min bästa vän. Så ja. <3
29. Har ni bråkat någon gång - Ja, men vi har bara stärkt oss av de.
30. Känner du honom väl - Ja :)
31. Tycker du om honom - Nej, jag älskar honom!
32. Tycker han om dig - Nej, han älskar mig :D
33. Bråkar ni ofta - Mja, eller vi gjorde förut nu är det väl bara ibland.
34. Gör du allt för honom -Går igenom eld för honom.
35. Kommer ni alltid vara tillsammans? - Ingen tvekan. Vår kärlek håller oavsett vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0