10 månader <3

Hej,

Kom hem för en stund sedan då jag var och träffade älskling i Södertälje. Pluggade lite teori och sedan så bara chillade vi, jag köpte med mig en tröja och en eyeliner också, skönt. Det blev en fika också på Café blå mäktigt och gott var det med kladdkaka, weei. Annars idag blir det bara att städa upp i mitt rum eftersom vi kommer få katt besök nu i veckan eller nästa så lika bra att göra det nu och sen för att göra älskling lite stolt också då det ALLTID är stökigt när han kommer hit, hah. :)

Mja, jag och älsklingen har förresten varit förlovade i 10 månader idag, så grattis till oss. Tiden har gått så himla snabbt tillsammans med honom men det är roligt. Vi firade inte med något speciellt istället så ska vi nog göra det kanske i helgen eller något liknande. Vi ska ju däremot åka på en resa tillsammans inte så långt efter våran ett årsdag och ett års förlovning, så det blir en slags firande där! MYS! :)

Nu ska jag sätta igång att städa och så, skriver sen!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0