25/3-11 välkommen

Hej,

Är nu i Hölö och väntar på att min prins snart ska duscha färdigt. Idag så har vi inte alls gjort mycket, vi typ var i södertälje och kikade lite i affärer och sen så var det bara en bussfärd hem hit. Igår så var lilla jag i skolan och sen mötte baby upp mig. Vi drog hem till mig och massa, efter middagen så drog vi till sjukhuset för att min syster har äntligen fött sin älskade son. Jag har blivit moster. <3

Vet inte riktigt vad som händer ikväll eller just nu men det lutar nog att se på en rulle. Mysigt. Och tjoocka en massa. Planen var väl egentligen att dra till cesars idag men dom ändrade sig väldigt fort, hah. :) men iaf, myskväll.

Skriver nog mer senare, så vi hörs.

Puss och kram

japp, jag låter bilden tala för sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0