Amazing






God morgon allesammans,

Ska snart göra mig i ordning för att möta upp älsklingen då vi ska typ fika tror jag och sen ska vi vidare till h&m för att köpa lite saker till mig, galet bra! :-) Blir att köra lite med Nicklas också, nicenice, kommer gå super bra, är sjukt taggad på det, tror jag. :)

Bara så att alla vet, jag hatar att solen är framme då man sitter inne och ska klä på sig, jag lurar mig så starkt på vädret, liksom tror att det är "varmt" hah, :(

Har inget vettigt att skriva så jag skriver när jag kommer hem istället, måste ta o göra mig i ordning också, ÄTA frukost hah, glömmer nästan alltid det, även fast det är SJUKT gott, hah! :D

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: anytime goding! :)

2011-03-10 @ 15:43:51
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0