BRB jag måste hämta mitt snus

Tjenare,

Kom hem för ett tag sedan och så har jag hunnit käka och prata lite med mitt hjärta. Idag så har jag och älskling varit HELA dagen, MYS. Vi var och fixade pass till mig och sedan tog vi oss en tripp till Huddinge där vi käkade lite lunch och kollade i affärer. Så mysigt och gott. Jag fick en ögonskuggsplatta och lipgloss av baby! :D så snäll. Hah, som månadspresent. Juste fick också "en kärleks förklaring" så söt han är! :d thihi..

Ikväll så blir det att ta det lugnt och fixa lite inför fredag då jag åker till Hölö. Så ja, det är väl planen. Det ska bli skojs. Idag är jag superglad! vet inte vad det är, men det är fan lyckorus inom mig. Hah. :D underbart.

Mja, vi får väl se hur länge det varar, men just nu så kan ingenting få mig att känna mig ledsen. Thihi! :D

Vi hörs senare, puss!

Jag leker faktiskt att statviet är en pistol HAHA :D så sköön humor har jag! Viiisst älskling?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0