drive me crazy



Sjukt trött, ledsen, arg och ja.. allt..

uppdaterar sen när jag har lugnat mig. Förtillfället säger jag bara fuck off på allt. Jag ska gå och lägga mig efter min kille har ringt. PALLANTE den här fucking cp rädslan jag har hela tiden. Liksom, varför? det går inte en enda jävla dag då jag inte är rädd? alltså, jag blir så arg för att jag är rädd, ledsen för att jag är rädd. Det går liksom inte ihop? EN enda människa förstår hur jag känner, men han och jag har redan pratat och nej, det går inte att bota min rädsla mot något verkar det som, vi kommer inte på något iaf.

Aja, pallar inte. Vi hörs.


Kommentarer
Postat av: andrea

sv: änsålänge har min dag varit fin :) själv?

2011-03-11 @ 12:16:48
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0