En CP-mongolid gästbloggar #5


Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så,
För det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann,
Hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.
Värme som sätter mig i brand.
Och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va' isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Varenda dag i din närvaro är som en dröm, få somna med dig mot bröstet på natten och vakna av att du ser på mig med dina fina ögon och helt otroligt vackra leende och ger mig en god morgonpuss med dina mjuka härliga läppar.. Och vi har alltid roligt, vi skrattar och skojar med varandra hela tiden, och du gör mig lycklig. Visste inte ens att en enda människa kan ge så mycket kärlek och lycka innan jag träffade dig, och under dom här snart  månaderna har du varit min drömtjej, och jag känner hur vi verkligen passar perfekt tillsammans!

Och du är så sjukt gullig, ärligt det finns inte ord som kan beskriva det, men du är verkligen världens sötaste människa, fattar inte vad jag gjort för att förtjäna dig min ängel, men jag vet att nu när jag har dig så kommer jag aldrig klara mig utan dig! Det finns bara en enda jag vill ha, och dela mitt liv med och det är du, vi pratar ofta om våran framtid och det är verkligen min dröm, snart åker vi till något varmt land och kan ligga och mysa på stranden, det kommer också bli en dröm, som det mesta är med dig gumman.

Känn dig älskad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0