Falling down

God morgon,

Vet inte varför jag är vaken nu fast jag har sovmorgon menmen, slipper jag stressa i alla fall. Jag har precis tryckt i mig lite frukost och dricker nu te. Ska snart fixa håret tror jag, eller något. Jag blir så less på att min plattång är trasig men ja, ska försöka få pappa att fixa den ifall det går, han pratade om det i alla fall.

Idag blir det bara skolan för min del, har ju som sagt religion, får se vad vi ska göra då, hoppas på att jag får sluta tidigare! MÅSTE få göra det. Är så trött på skolan hah :D, saknar min lilla plutt också, men imorgon träffar jag han igen. Vi har förresten månadsdag då! :) GOS!

Men ja, som sagt, ska snart fixa mig lite och sen får jag se ifall jag slänger in ett inlägg innan jag ska gå, tror nästan att jag hinner det, hah! :)


Minns  att vi tog den här bilden på våran 2 månaders dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0