Garderob städning

Hallu allesammans,

Praatar med min bästaste Angie och sen väntar jag självklart på att min finaste älsklings prins ska höra av sig till mig. Fan dagen e ju perfekt. Hah, jag har varit i skolan hade religion då vi kollade på filmen fight club. Jag gillar inte filmen så jätte mycket men ja, den funkar att titta på.

Om ett litet tag ska jag börja att ta itu med garderoben. YEEEE, eller inte, men ja, det behövs, iaf nu när våren kommer och ja, då hittar jag alla mina finfina vårkläder och sen får jag en anledning att köpa mer när man ser att jag inte alls har så mycket kläder, använder knappt hälften av dom känns det som. Haha, blir prima ballerina. På fredag om jag har tur så blir det nog tippen med kläderna elller så ger jag dom till myrorna har inte riktigt bestämt mig ännu och sen får jag se hur många kassar det blir. Men ja, det blir bra.

Vi hörs senare

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0