If you ever loved somebody put you hands up

God morgon,

Har studiedag/ledig idag för att vi har någon buffel vecka i skolan eller va det heter så ja, det är skönt. Ska dock till skolan imorgon och ha religion, snark men men, kursen är snart slut så det är skönt.

Idag blir det att träffa älsklingen och plugga lite teori och om jag har tur så kanske vi kollar lite i affärer, det vill jag! Måste ha lite nytt nu till våren, ååh längtar tills vårjackan åker fram, blir dock att ta ut fodret i min jacka idag. :D

Jag väntade på att plattången skulle bli varm, den tar evigheter eftersom den är ganska gammal (jag pajjade den nya) så ja, den väntade jag på, men gav upp just, orkar inte att den inte ens hade blivit ljummen efter 10 minuter,  hah så jag får se hur det blir med håret idag, :)

Blir att sminka mig nu, vi hörs senare! :)

Peace and love


Min snygging! Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0