In da house

Hej,

Är hemma hos älskling nu och vi försöker hitta på något att göra men vet inte riktigt vad det blir. Kanske film. Ja, idag var vi till banken och fixade lite med pengar osv, sedan så gick jag, älskling och ludde runt i södertälje och bara chillade lite. Mysigt. Imorgon så blir det att åka till Skärholmen tror jag och shoppa lite, hoppas på att få tag i en party topp eller något liknande så att jag kommer vara finfin tills på lördag då det blir utgång för mig och älskling :) mysigt värre.

Det är väl allt för mig för tillfället ska försöka att göra om min blogg snart också, men vet inte riktigt när jag får tillfälle till det. Men det kommer ske under en snar framtid.

Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0