Just old lights.

Hallå,

Har suttit och pillat med bloggen en stund. Är fett trött så ja, det fick jag göra. Vet faktiskt inte om jag är nöjd eller inte, det är som vanligt. Jag är aldrig nöjd. Inte ens med mig själv. Skojs liv jag har. Aja, väntar på att älskling ska ringa mig och sen så ska jag duscha och se på efterlyst. Hoppas på någon jävla action snart. DEPPMODE. Är ledig hela veckan ut nu. TACK GUD. Hah, så skoltrött som jag är så tackar jag för varje lediga minut jag har i skolan.

Satans jävla piss, är skit ledsen också, orkar verkligen inte mer. Ingen förstår mig. Eller jo det gör dom men det verkar som att ingen vill förstå. Alltså, nej det finns inga ord. Jag är för ledsen för att ens berätta hur jag känner. Bra gjort. Jag är såååå duktig.

Detta var ett ytterligare jobbigt och onödigt inlägg. Månadsdag imorgon, häärligt. Dock ska vi prata så jag vet inte hur det kommer sluta eftersom jag vet inte om VAD vi ska prata om. Aja det ordnar sig det också. Antar jag.

Mja, detta får nog bli de sista inlägget för idag eftersom jag inte skriver något som är kul för folk att läsa. Inte ens mig själv. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0