kommer vara trygg länge, insett att mannen är en skyddsängel

Shue,

Längtar så galet till fredag så det finns inte, jag och älskling ska dra o kötta någonstans i tälje, minns inte riktigt vad stället hette, men fy satan va kul jag kommer att ha det, mohaha! :D
Kollade också just en blogg, vill ta en massa nya bilder, såna som är söta, sexiga, normala, onormala, you name it! :D Är så jävla pepp på allt just nu, även fast jag tidigare ikväll hade en tpl period. Men den är borta. Hur underbart är inte det, haha.. :D

Mja, ska alldeles strax hoppa in i duschen men först väntas det en stor kopp citron te, hah love lovel love! Det är nog det godaste jag vet, efter söderblandning iofs men ändå. Ritade också tidigare idag, resultatet ser ni nedan, hah om ni ens rör bilden så ska jag fan cuttaaa er, typ iaf, nej men fråga först.. finns några som inte ens har gjort det och då blir jag fett förbannad. Så ja, om ni frågar så blir jag glaaader! :D

Nej detta var allt för mig, puss och kram,

hörs imorgon då någon gång, har lektion mellan 12 och 3 så ja, ingen uppdatering där mellan men efter det så slänger jag nog in ett inlägg, troligen. :)


Min bild när det inte var färg. Snygg vaaa? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0