lotion

Hejsan,

Kom hem från skolan för ett tag sedan och det var lika trist som alltid. Åh orkar verkligen inte, har tröttnat så otroligt mycket på den skiten. Aja, ikväll blir det bara att ta det lugnt eller något, jag vill göra något, jag vill dansa. Men jag har inga cash för att dra ut o dansa eller så, hah får ta det hemma eller något. Aah men iaf, imorgon så blir det att dra till polisen för att fixa pass. Kommer ju sluta bra. Hah in my ass. Men men, det kommer nog gå bra. Ska äta med killen också efter, mysigt värre. :)

Detta var ett heeelt onödigt inlägg känner jag, men aa, jag vet inte. Är inte på humör idag så jag säger väl bara att ja, vi får se om det kommer någon mer uppdatering idag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0