Måndag

Hallå där,

I helgen har jag varit med älsklingen så därför har det inte blivit så bra uppdatering men jag lovar att jag ska bättra mig på det. Vi har egentilgen inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt o så. Eller i fredags så firade vi Anton på hans 16 årsdag så det kom lite släkt och vänner på besök. :)

Lördagen spenderades hemma i Rönninge då vi bara chillade, skrev lite körkorts teori och bara hade det allmänt mysigt. Vi kollade också på livet är en schlager, SJUKT bra film! :)

Mja, har inte så mycket mer att skriva om så jag återkommer senare, eller juuuste, jag kan snart boka halkbana och sen ska jag göra om min blogg somsmåningom. Jag är inte nöjd. Men jag vill ha ljusa färger, så ifall ni har några förslag så är det bara att säga till. :)

PEACE AND LOVE


Bild i repris. TAGEN PÅ CP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0