Martin..

Detta uppfyller du, så enkelt men ändå så gör du det med ömhet, lycka, kärlek och glädje.

- jag älskar när jag får ligga mot ditt bröst när vi sover, ser på film, myser, du stryker med din hand över mitt hår och du håller om mig hårt, när jag är i den stunden, då kan ingenting hända mig, absolut ingenting.

- jag älskar när du håller i min hand när vi är ute och så, då alla ser att det är du och jag som hör ihop. Att det är du och jag mot världen. När våra ringar klingar mot varandra så blir jag alldeles varm inombords. Jag älskar dig.

- jag älskar när du bara har ögonen på mig, varje sekund då vi är tillsammans. Du fokuserar bara på mig, det är jag som är i "centrum", rampljuset!

- jag älskar när du lyssnar, förstår och förklarar för mig saker och ting. När jag inte förstår, använder fel ord så skrattar du lite och sedan förklarar du för mig vad jag hade för fel och vad jag skulle haft för ord istället.

- jag älskar när du inte låter någonting hända mig. När jag berättar vad som har hänt och man kan se ibland hur det svartnar för ögonen på dig. Jag älskar att du inte låter något ske.

Vi har nu varit förlovade i 10 månader, tänk dig 10 hela månader tillsammans! Så jäkla underbart. Tiden går så fort med dig älskade. På torsdag har vi vart tillsammans i 11 månader. Snart ett år tillsammans. Tänk dig, vi två tillsammans i ett år. Hah, jag trodde inte det skulle hålla såhär länge, men här står vi, starkare än någonsin. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, både bra och dåliga saker, men ändå så har vi bara blivit stabiliare.

När vi är ifrån varandra så blir jag helt hyper.  Jag klarar inte flera dagar utan dig, det går verkligen inte. Men jag försöker. I sommar däremot då vi åker till Cypern som det lutar åt nu, då får jag vara tillsammans med dig varje sekund, minut, timme, dag. SÅ underbart. Jag längtar verkligen. Kommer att vara en resa att minnas. Du kommer att göra resan.

Jag älskar dig älskling, jag kommer aldrig släppa taget
Jag finns för dig, när det stormar på havet.

15 maj 2010 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0