My happy ending

Tjo,

älsklingen sov över hos mig inatt vilket var mysigt, vi kom hem från fjällen igår så därför har jag inte kunnat uppdatera så värst mycket, eller inget alls. Men iaf, pappa skjutsade honom till södertälje och sen efter det åkte jag + familjen till min syrra och Jimmy, vi träffade också Acke och Monicka. Trevligt värre.. :)

Imorgon blir det skola och sen blir det hem o soooova, är så sjukt fucking trött, vet inte vad det beror på, men ja.. får hoppas att det går över tills imorgon. Kommer nog skriva mer om fjällen lite senare då jag orkar blogga och grejer. :)

Vi hörs senare, när det nu blir. :)
peace and love

Mysig stund i liften, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0