Oh I know I'm out of control now

God morgon,

Har sovit som en liten prinsessa inatt, fast jag sover såklart ännu bättre när min finaste prins ligger bredvid och jag får höra hur hans hjärta slår då jag ligger mot hans börst. Åh vad jag längtar efter honom. Menmen, jag träffar honom imorgon. MYS!

Idag blir det skolan så jag ska nog snart fixa mig, men vet inte vad jag ska ha för kläder på mig. Buhuu.. vet inte ens vart alla mina kläder är?! har jag lånat ut dom? jag vet att vissa kläder är hos älskling, men det är liksom inte ens hälften av alla som är borta..?

Nu måste jag klä på mig och så, kanske slänger in en dagens senare om jag orkar,
vi hörs sen!

Pece and love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0