Rönninge gymnasium

God morgon,

Jag är verkligen en usel bloggerska men ja, jag har haft annat för mig. Igår så hann jag inte eftersom jag kom hem halv 5 och sedan efter jag hade käkat så var det bara att springa till tåget och möta upp älskling och ludde. Tahaha, vi hade det skojs, dom tog med mig på upptäcksfärd vilket slutade med att vi aldrig kom dit vi skulle, men ja, jag ska dit någon annan dag! :)

Idag så vet jag inte vad som händer, jag ska till skolan om typ 20 minuter, då måste jag dra mig iaf och sen blir det väl typ hem och sova, är så jäääkla trött så det finns inte. Men det kanske blir bättre? :) jag vill träffa älskling men tror inte att det blir idag då han slutar sent och jag är fan ta mig trött som ett monster. adhd.

Nej men, jag skriver nog senare, vi hörs.

Peace and Love

Kommentarer
Postat av: Din stora kärlek ;)

Vad vacker du är :) <3

2011-03-29 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0