Tillbaka till min gata

Usch har suttit här alldeles för länge.. jag måste ta o sätta igång med städningen snart, nu helst. Men ska bara skriva klart detta och fixa en till grej .. men efter det så kommer jag städa.. i promise!

Var med älsklingen idag för att det hände lite grejer igår så då pratade vi ut om det, vi fikade och sen drog vi oss till stockholm och där piercade jag mig i naveln. Snyggt värre! Mja, det var det vi gjorde idag, kollade lite i affärer också, bara lite snabbt. Sen så ja, drog vi oss bara hem och jag hoppade då av i Rönninge så att jag kunde städa.. som inte har blivit av ännu..

Just ja, när vi satt på tuben, fetaste äckel gubben var där och ba pratade massa skit om mig.. kul liksom.. aja, det var bara att lugna ner sig, för att jag blev lite sur/arg/ledsen. Älsklingen blev inte heller glad då han märkte att det var mig snubben snackade om .. men ja, så är det.

Skriver mer senare, :)

Puss och kram


Ganska old bild men jag bjuder på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0