Trött

Jag har brytit bästis hjärta med älskling. Det står våra namn på hjärat.. :)


Hejhej,

Innan jag börjar med det "viktiga" så tänkte jag slänga in ett inlägg. Idag så har jag varit med pojken min och vi fikade och hämtade mitt pass. Satte oss en stund i solen också, eller kanske inte var så mycket sol men ja, mysigt var det enda tills en mamma typ kom och började prata, men aa.. Sen så efter det så drog jag hem för att hinna äta innan min intervju men icke sa nicke dom ringde med återbud. Synd. Mja, sen så har jag bara drivit omkring med katten  hemma. Blir att städa upp mitt rum nu eftersom jag bara tog garderoben igår så ja, det är planen idag. Behöver också plugga, SKOJS. Nej, me det måste jag göra. MÅSTEMÅSTEMÅSTE.

Men jag skriver senare, vi hörs.

Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0